1. april 2011

Stemningsbilleder 1. april

1. april - tja, så har vi påbegyndt den midterste af forårsmånederne. Det har været fint vejr, men kom så sent hjem, at solen var forsvundet fra himlen, inden vi fik taget nogle billeder.

Jeg har været til 40 års jubilæum i eftermiddag, der blev holdt for en af mine nærmeste kollegaer. Underligt at tænke på, at min kollega har arbejdet på kirkegårde så længe, nærmest det meste af hans arbejdsliv.

Han er en kollega, jeg altid har beundret. Han har været rigtig god til lære fra sig, og har givet mig en masse gode fif. Håber jeg med tiden kommer til at kunne udføre mit arbejde, så det ser lige så legende let ud, som når han gør det.

For en måned siden lå der is og sne i haven. Nu er det til alt held væk, og plænen er begyndt at blive grøn.
Som i kan se, er der stadig en del af haven, jeg endnu ikke har fået ordnet - håber på super godt havevejr i morgen.
Bedet til venstre, er heldigvis forårsklargjort, og en masse små planter er på vej op af jorden :-)
Mine snepryd er godt på vej, der kan ikke gå mange dage før de folder deres blomster ud.
Lidt mere have der trænger til en forårsklargøring.

Min bunddækkende kærminde har lige fået de første små blå blomster. Jeg syntes, det er en dejlig plante at have i haven, her i det tidlige forår.

Inde i spisestuen fylder nogle af de planter, der venter på at blive flyttet ned i drivhuset.

3 kommentarer:

  1. Du har en spennende hage. Flotte bed som slynger seg og gir fine linjer. Jeg gleder meg å se når det grønnes og når plantene står i blomst. dette blir vakkert! Ønsker deg en fin hagehelg!

    SvarSlet
  2. Pięknie będzie w Twoim ogrodzie ( otoczonym drzewami) jak będzie już kolorowo od kwitnących krzewów i kwiatów. Pozdrawiam

    SvarSlet
  3. Tusen takk for kommentar hos meg!
    Hagen din ser utrolig spennende ut - gleder meg til se fortsettelsen!
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlet