31. december 2010

GODT NYTÅR


Jeg vil ønske alle et rigtigt godt nytår.

Vi har sne og kulde udenfor, men inden længe kan vi forhåbetlig begynde at glæde os over, den kommende havesæsons første forårsbebudere.

Havesæsonen 2010, blev et år, hvor jeg brugte rigtig mange timer i egen have.

Havetosset som jeg er, valgte jeg at oprette en blog, hvor jeg kan dele min have- og planteglæde med andre. Mit første indlæg blev lagt ud 21. november, og jeg var meget spændt på, om der var nogen, der havde lyst til at læse med.

Det har vist sig, at der i den forholdsvis korte tid min blog har eksisteret, allerede har været over 750 klik på den. Der er  kommet nogle faste læsere og ikke mindst har jeg modtaget mange dejlige kommentarer.
Det glæder mig rigtig meget. Jeg håber, der også i det nye år vil være læsere til mine indlæg, og i er meget velkomne til at kommentere eller stille spørgsmål til det jeg skriver.

De næste par måneder vil der komme indlæg, hvor jeg fortæller om haven fra 2007-2010 (bl.a. om havebassin, siddeplads, drivhus, højbede, besøg af den lokale havekreds og selvfølgelig planter).

Sideløbende hermed, vil jeg løbende skrive om, hvad der sker i haven.

Fra medio marts, er mit mål dagligt, at komme med "her og nu" indlæg fra haven.

GODT NYTÅR til alle :-)  

Mange nytårshilsner fra
Vivik

3 kommentarer:

  1. Også Godt Nytår til dig!
    Heldige asen med din nye bog - jeg havde det ligesådan med 'Havedrømme', som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Man vil gerne have mere! Jeg har endnu ikke læst de seneste bøger, men det kan ikke vare længe!
    Tak for dine kommentarer på min blog - de varmer!
    Vi blogges i 2011,
    Line

    SvarSlet
  2. Her fra skal også lyde et rigtig godt nytår, og tak for det der er gået. Det har været hyggeligt, at lære dig at kende her på bloggen, som jeg virkelig har nydt at læse. Tak for dine kommentarer på min blog. Vi "høres" ved i 2011

    Rigtig godt nytår til dig og dine kære

    SvarSlet
  3. Kære Vivik
    Du ønskes en skønt havenytår med mange sjove og hyggelige gøremål.
    Det er dejligt at være havetosset.
    kh lone.g

    SvarSlet