31. december 2010

"Mit haveliv"

Jeg var så heldig at få bogen "Mit haveliv" skrevet af Claus Dalby i fødselsdagsgave.


Jeg er lige blevet færdig med at læse bogen. Det er en utrolig flot bog, med mange skønne billeder og beskrivelser af forskellige planter. Bogen er skrevet i sprog, der er til at forstå, og med en begejstring for de planter og steder han holder af.

Jeg har stor respekt for Claus Dalbys evne til at sammensætte planter udfra former og farver.
Drømmer om, engang at komme til at mestre det, bare halvt så godt som han gør.

Selvom der er mange sider i bogen, sad jeg efter at sidste side var vendt, med ønsket om, at der godt kunne have været endnu flere :-)

Bogen gør mig glad - vil varmt anbefale den, til jer der endnu ikke har læst den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar