9. december 2011

Afslapning


Efter endnu en kursusuge med lange dage, blev det weekend igen.
Fredag får vi tidligt fri. Idag skulle jeg dog skynde mig hjem, skifte fra det støvede arbejdstøj til almindelig pæn påklædning i en fart. 10 min. senere ud af døren igen, og videre til julefrokost på min arbejdsplads - lidt hektisk......
Efter en hyggelig eftermiddag er jeg hjemme igen, og godt  træt. Nu trænger jeg til at slappe af, og smide mig i sofahjørnet med benene oppe. Forhåbentlig kan jeg holde mig vågen under hele aftens håndboldkamp mellem Danmark og Sverige ;-) Spændende hvem der løber af med sejren.

3 kommentarer:

  1. Ja kos deg med håndball etter en lang dag.
    Så god nisse du har , klem Marit.

    SvarSlet
  2. Hvor er din nisse fin.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
  3. Ja puha, det lyder som om det er velfortjent at smide stængerne op i sofaen... :)
    Go weekend...

    SvarSlet