8. februar 2012

Jeg længes efter forår


Jeg længes frygtelig efter foråret lige nu, men det er der for så vidt ikke noget unormalt i. Det gør jeg hvert eneste år, når vi når her hen midt  februar måned.

Jeg længes efter forårsblomsternes klare farver og lysegrønne nyudsprungne blade på buske og træer.

Jeg længes efter at få de sidste ting fra vores nuværende have flyttet ud i den nye have.
Meget er flyttet, men der er stadig noget tilbage, mest de tunge ting som møllehjulet, diverse fliser og sten................hmm.

Håber på snarligt tøvejr, så flere planter forhåbentlig også kan flytte med :-) 

4 kommentarer:

  1. Alle længes vi efter foråret, men jeg kan godt forstå, at du især gør det. Så I kan komme ud og hygge jer i den nye have og huset.

    SvarSlet
  2. Åh ja, jeg længes også helt vildt efter foråret.
    Jeg er ved at få hulekuller af at være så meget inde. Jeg trænger til at kunne gå ud uden at skulle klæde sig på i jeg ved ikke hvor mange lag. Jeg trænger til at kunne åbne døre og vinduer, bare et par minutter uden at de fryser fast. Jeg trænger til at kunne lukke mine kaniner ud og løbe en lille tur i deres løbegår, og se om fiskene stadig lever dernede under isen. Jeg trænger til at kunne åbne drivhusene uden at skulle have en spand varmt vand med til at tø dørene op... og sådan kunne jeg blive ved. Men sådan har vi det nok allesammen... så forår snart, ja tak :-D

    SvarSlet
  3. Så enig med jer. Og for dig bliver foråret jo ekstra spændende.

    SvarSlet
  4. Så enig... og så tror jeg bare, at jeg slutter mig til Hanne's kommentar - så er alt vist sagt ;o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet