5. september 2011

Stemningsbilleder 5. september

Gejsten til at holde haven toptrimmet er der ikke rigtigt mere, nu hvor jeg ved, vi skal flytte fra den. Selvfølgelig skal den ikke gro efter, men det bliver nok mest "overfladen" der bliver pudset lidt af ind imellem. I dag gik jeg i gang med at kante plænen, hvilket er ved at være hårdt tiltrængt, lidt ukrudt blev også luget op.
Jeg nyder dog at gå tur i haven hver dag, for der er stadig en masse farver og frodighed derude :-)



















Her bevæger jeg mig om mod forhaven, kornellens blade er rigtig ved at antage høstfarver. 





7 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Flotte billeder - kan se at du endnu har mange blomster i din have, både sankthansurt, og gule stauder.
    Jeg har kun roser lige pt.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  2. Og haven er jo stadig smuk og kan nydes, selvom I forlader den :-) Det varer lidt inden I får så smuk en have at nyde igen. Men hvor bliver det spændende. Hvornår skal I overtage det nye?

    SvarSlet
  3. Vi overtager først den 15. nov., men forventer ikke at flytte, før vi har solgt vores nuværende bolig. Skulle det komme til at tage lang tid, kan vi jo alligevel gå i gang med at ordne noget det nye sted i den mellemliggende tid.

    SvarSlet
  4. Nu må du nyde at du blot KAN nyde og ikke behøver at yde hele tiden - hvis du forstår mig ret.

    Sikke mange Skt.Hans urt du har, de står vel nok flot.

    SvarSlet
  5. For en nydelig hage dere flytter bort fra! Her ligger det mye kjærlighet i arbeidet. Håper det er riktige hagemennesker som overtar dette paradis:) Klem Ellen.

    SvarSlet
  6. Piękne widoki, a wrzosowisko bajeczne :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    SvarSlet
  7. Tak for den dejlige rundtur i din smukke have :-)
    Jeg kan godt sætte mig ind i, at du mentalt er på vej væk allerede.
    Min idé om at nyde haven, er også at gå og små-nusse og flytte en plante hist og her. Og det kan jeg godt forstå, at du ikke har lyst til.
    Men ukrudtet gror jo flittigt i alt den regn, så forhåbentlig holder det dig beskæftiget :-D

    SvarSlet