6. juni 2015

Blogtræf og nyt espalier.


Stor tak til Jette og Ulla, som endnu engang havde arrangeret blogtræf i den geografiske have Kolding i forbindelse med det store plantemarked :-)


Det er plantemarkedets højdepunkt, at hilse på både kendte og nye ansigter.
Sol, godt humør og en masse havesnak, det er hygge :-)
Dejligt at så mange støtter op omkring arrangementet :-)


Hjemme i haven blev vi færdig med espalieret i køkkenhaven torsdag aften. Det er tornfri brombær der er blevet plantet op af det.
Da vi kom hjem fra plantemarkedet i går, gik jeg i gang med at plante ud fra drivhuset. Jeg har i hundredvis af planter, der skal i jorden, så jeg fortsætter med at plante i dag :-)

11 kommentarer:

  1. Hej Vivi.Ja !!! det var dejligt at hilse på både gamle som nye bekendte i Kolding i går.
    Flot espalie du har lavet.Jeg har også stadig lidt sommerblomster der skal i jorden.
    Men efter en 12 timers dag er der ikke så meget energi i dag.
    Rigtig lummervarme er det her..................så tager nok et par timer derude i haven.
    god weekend Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig hyggeligt, men jeg er lidt ked af, at jeg ikke rigtig nåede at få snakket med dig.
      Forstår godt du er lidt brugt, du har jo en lang tur frem og tilbage.

      Slet
  2. Ja det er nu en gang det bedste ved plantemarked i Geografisk have, at vi kan få samlet så mange og få hilst på hinanden den ene gang om året.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er flot der er så stor opbakning til det arrangement :-)
      Endnu engang tak for planterne, de er blevet pottet op, så de lige kan få nogle gode betingelser til at danne et godt rodnet, inden de kommer ud i min sandende jord :-)

      Slet
  3. Ja, tak for sidst - det var et dejligt træf! Og fortsat god arbejdslyst med udplantningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var hyggeligt, at du kom derned igen i år :-)

      Slet
  4. Det er så skønt at møde andre blogvenner. Dejligt i alle havde en god dag.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt at møde de mennesker i den virkelige verden, som man sidder og læser med hos og skriver til over nettet :-)

      Slet
  5. Tak for snakken og jeres opbakning - det er altså hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Flot at i bruger tid på at arrangere, det var et superhyggeligt arrangement :-)

      Slet
  6. Hej Vivi, det var en fornøjelse at hilse på dig, havde Jette ikke fortalt mig hvem du var havde jeg ikke gættet det :o) heldigvis så fik jeg sat ansigt på dig. Du er en gutterkvinde med de ting du laver i din have. jeg syntes du er så sej :o)
    Masser af havehilsner fra Linda

    SvarSlet