24. oktober 2013

Dørkranse


I dag har jeg hygget mig med at binde dørkranse.


Denne dørkrans ligner efterårskransen, jeg vist i mit forrige indlæg. 
Den er bundet i samme materialer, men har udover det fået lidt kastanieskaller som pynt.


Denne krans er bundet af blød ene, gul thuja, kryptomeria, porsegrene, frøstande fra blærespirea og bær fra hvidtjørn. Der ud over er der brugt kastanier med og uden skal som ekstra pynt. 


Her er et par meget enkle men søde kranse bundet af birkegrene og pyntet med et par totter gul thuja, blød ene, småbladet kristjørn, bær af hvidtjørn og en kastanie m. skal.




10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine.
    Dem MÅ du da kunne sælge....

    SvarSlet
    Svar
    1. De to af birkegrene er væk, og der er en der vil ha´ en af de andre dørkranse.

      Slet
  2. Ja hvor er de søde. Det er du god til og jeg kan se, at der er gang i salget. Dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg vil også have bundet nogen til vores egne døre, for det er nu lidt hyggeligt at se på.

      Slet
  3. Hej Vivi
    Skønne kranse du får lavet i disse dage, jeg kan godt forstå der gang i salget. Jeg laver altid ting til mig selv først, inden jeg starter op på mine ordrer, ellers kommer jeg altid sidst i køen. Mange gange syntes jeg også at kreativiteten er størst lige når man starter ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig handlede det om, at få lavet lidt til min bod i første omgang, så kan jeg supplere op, efterhånden som der bliver solgt noget. Jeg skal også nok få lavet noget til os selv ind imellem :-)

      Slet
  4. Smukt med de halvt åbne kastanjer i , kan sådan noget ikke også bruges til eksamensopgaver?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt li´, at der er noget skal sammen med nogle af kastanierne, så det samlede jeg sammen efter.
      Eksamensopgaver til hvad? Hvis du tænker på anlægsgartner udddannelsen, så har det intet med binderi at gøre.

      Slet