26. juli 2014

"Nye" dekorationsting.

Fredag var jeg en tur til marked i Brørup, hvilket jeg normalt ikke har mulighed for, da det tidsmæssigt ligger i min normale arbejdstid. 
Det er meget hyggeligt at gå rundt og se på alle boderne (der er rigtig mange her om sommeren), og jeg kunne sagtens have købt mig fattig i skønne ting og sager ;-)


Et par "nye" dekorationsting kom der dog med hjem til haven.
En brødskærer uden kniv (købt meget billigt), som skal bruges til en blomst, og så er det med kniven uden betydning.
Den anden ting er lidt mere speciel. Jeg har ladet mig fortælle, at det er en gammel lokumsdør, men synes, den er meget dekorativ.


I første omgang får lokumsdøren lov til at stå her bag blomsterne som dekoration ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Vivi
    Fine kup du har gjort, jeg er især vild med din lokumsdør ;)
    Flotte tomater, dem er der rigtigt gang i ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja døren er fin, ikke en man ser alle steder :-)
      Tomaterne har det fint, selvom de står i krukker. Det er altid skønt med nyplukkede tomater :-)

      Slet
  2. Det hygger med sådan en "lokumsdøe" eller skodde som jeg ville kalde den:)

    SvarSlet
  3. Ja det er med til at skabe en stemning :-)
    Jeg ville også have kaldt det en skodde, hvis der havde været tremmer hele vejen igennem, men det er der ikke på den her.

    SvarSlet