27. august 2011

På besøg og lidt godt mad.

Dagen i dag forsvandt inden vi fik set os om.
Her til formiddag var vi inviteret ud til en lille snak med de mennesker, vi har købt hus af. De var vældig flinke, og inden vi fik set os om, var der gået et par timer. Skønt at se hus og have endnu engang :-) Jeg har det rigtig godt med at have mødt dem, vi køber af. Fik indtryk af, at det er nogen, der har passet og plejet huset godt, så vores gode indtryk af huset blev absolut ikke mindre :-)
Vi glæder os helt vildt til at overtage - næsten som små børn glæder sig til juleaften ;-)

Her ser vi ind mod huset, vender vi os om, har vi den mest pragtfulde udsigt ud over engen. (Billedet er lånt på nettet)

Efter besøget på indkøb. I eftermiddag en tur ud til mine forældre, som havde åben have og kaffe på kanden. Hjemvendt igen tilberedning af aftensmaden, bøf bourguignon m. kartofler og salat - det er mad der smager.
Aftenen er foregået foran tvskærmen, med benene oppe i sofaen. Vi har set en af udsendelserne om danske badehoteller, det er lidt hyggeligt, og inden vi fik set os om, var også aftenen gået :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Vivi.
    Jeg har ikke fået hele din historie med om jeres huskøb, men kan forstå at du/I skal igang med at anlægge helt ny have. Det bliver spændende at følge med i :O)

    SvarSlet
  2. Ja sådan kan en dag rigtigt hurtigt gå, når der er så dejlige aktiviteter på programmet :-)

    Det ser bare så dejligt ud på jeres nye ejendom. Det må være rigtig svært med ventetiden - jeg ville ihvertfald gerne igang, hvis det var mig! Måske har du skrevet det tidligere, men hvornår er det, at I skal overtage?

    SvarSlet
  3. Det er først midt i november vi overtager huset, så der er lidt tid til endnu.

    Jeg glæder mig til at komme i gang derude, men det bliver først engang i løbet af næste år, og det kommer til at tage tid.
    Til alt held kan vi gå og glæde sig over hver en lille ting der bliver lavet :-))

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare skønt for jer, at det lykkedes at få det hus. Der bliver rigtig dejligt, det er jeg ikke i tvivl om.
    God søndag

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønt sted i har købt, tillykke med det. Jeg kan godt forstå i glæder jer. God søndag:-)

    SvarSlet
  6. Nu må det da snart gerne blive november! Det er et skønt hus I har købt og der er plads at røre sig på, kan jeg se!

    SvarSlet