31. juli 2011

Gad vide om der sker noget........

I dag har der været en og se på vores hus for 2. gang. Vi er ret spændte på, om der inden for den næste uges tid kommer et acceptabelt bud.

Det vil være ret godt, hvis det lykkes os at sælge, så vi kan komme ud på landet og bo, i det hus og på den grund vi har udset os :-)

Det vil ikke være dårligt at gå i gang med at lave have på denne store grund (ca. 5000 m2). Åh........alle de muligheder............. tror der vil blive brugt mange timer på skitser/tegninger, inden de endelige linier kommer på plads :-)
Det vil også blive lidt af et arbejde, som en start, at få lavet en pæn grøn ukrudtfri græsplæne ud af det nuværnede græsareal  (billedet er lånt på nettet)

9 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg krydser fingre for jer :0)
    KH.

    SvarSlet
  2. Uhhh Vivik, det er da super gode tegn at de vender tilbage...Jeg glæder mig så meget til at følge din have-planer det nye sted. Mer held og lykke.
    Kh Lone

    SvarSlet
  3. Håber det lykkes for jeg at få jeres drøm til at gå i opfyldelse.
    Krydser fingre for jer.

    SvarSlet
  4. Det er jo neglebidende spændende. Jeg krydser fingre for, at det hele bare flasker sig, hurtigst muligt.

    Jeg husker tydeligt, da jeg havde set mit lille hus første gang, og på få sekunder havde forelsket mig til op over begge øre, men endnu ikke vidste, om det kunne blive mit. Det er næsten uudholdeligt.

    Og sikke en have, I kan få - hvor kan det altså blive fantastisk :-)

    SvarSlet
  5. Hvor spændende.... krydser alt hvad jeg kan for jer.
    Så skal du vel igang med at bage og lave kaffe?? Det er jo bevist, at det er den slags der får købere til at "føle sig hjemme" og glade for huset :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det altså spændende... næsten for meget. Jeg håber at der ikke går for længe, og jeg krydser ihvertfald også fingrer for jer.
    Tænk, 5000m2... det er jo helt vildt stort. Hvor kunne det være sjovt at følge med i jeres planer her på bloggen :-)

    SvarSlet
  7. Ja bare det, at nogen kommer og ser på det, er da positivt. Jeg krydser også fingre. Held og lykke med det.

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer.
    Der må da være en vis form for interesse, når man vælger at se et hus for 2. gang.
    Vi har en forventning om, at kommer et bud i nær fremtid.
    Det store spørgsmål er, om det bud vi forventer, der vil komme, er et bud vi finder acceptabelt.

    SvarSlet
  9. Jeg krydser fingre, og håber det bedste for jer.

    SvarSlet