17. september 2012

Aftenstemning


Jeg har været i haven en times tid i aften, mens H.J. var til hvalpetræning med Zita.
Det er med at nyde det, når kalenderen siger midt september, og der er en tør og forholdsvis lun aften :-)
Jeg kan kun glæde mig over det nye skovbed, som får alt det grønne til at ligne noget, der er på vej til at blive en rigtig have :-)


FØR

Hele aftenen er selvfølgelig ikke gået med at sidde. Planteskolebedet trængte også til en kærlig hånd.


EFTER

Nu kan det bed vist godt gå vinteren i møde :-)
Håber jeg når at få gravet et bed mere i år, til venstre for det jeg har. 


Det var dejligt at sidde her og nyde synet af det, der er på vej til at blive en have, mens solen gik ned.


Havedrømmene får frit løb, når jeg bare sidder og laver ingenting ;-)
Der er styr på, hvordan det stykke jord, der ses her skal udnyttes :-) 


4 kommentarer:

  1. Det er jeg overhovedet ikke i tvivl om.... altså at du ved hvordan det skal udnyttes! Der er nu heller ikke noget bedre end at sidde og nyde stilheden mens man lader tankerne flyve både til det som er velgjort og til det der på vej.
    Nyd dagen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så skønt bare at sidde og suge til sig af indtryk :-)

      Slet
  2. Ja det bliver godt, det kan blive til rigtig mange før og efterbilleder i løbet af årene.

    SvarSlet