23. september 2012

Det går ikke altid som planlagt.


Jeg havde en masse planer om, hvad jeg gerne ville have nået i haven i dag, men inden jeg fik set mig om, var dagen gået. Det går ikke altid som planlagt ;-)

Formiddagen gik med rengøring og vasketøj, ikke det mest spændende, men heller ikke særlig spændende hvis det ikke bliver ordnet.
Derefter en tur ud til mine forældre, min mor har fødselsdag. Det endte med jeg blev hos dem længere, end jeg lige havde tænkt mig, så det var sent på eftermiddagen, inden jeg var hjemme igen.

Et´ projekt ville jeg have ordnet.
De fliser der blev taget op i gårdhaven, da der blev rodet med kloaken, skulle i igen nu!!
Zita syntes, det var en særdeles sjov "sandkasse" at grave i, hvilket jeg godt forstår, men fandt uhensigtsmæssig ;-)

Lidt ukrudt nåede også at blive fjernet fra indkørslen og bedet derude. Kom dog ikke igennem det hele, det må klares en anden dag, måske i morgen hvis vejret vil, som jeg vil.


7 kommentarer:

  1. Næ, det kender jeg godt, men det var helt sikkert hyggeligt hos din mor siden besøget trak ud;)) Tillykke med hende forøvrigt, min mor ville også have haft fødselsdag i dag hvis hun levede.
    Jeg synes at det alligevel blev en del du nåede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var meget hyggeligt hos mine forældre :-)
      Min mor er hende der skriver på bloggen "Landbohaven".

      Slet
  2. Sikken et dejligt vejr din mor havde sørget for :) Zita er en sød hjælper, men nok ikke altid den bedste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Zita vil vældig gerne "hjælpe", men det er ikke alt, hun kan deltage i.
      Hun måtte f.eks. lige opholde sig lidt i hundegården, mens jeg lagde sten, ellers var jeg vist aldrig blevet færdig ;-)

      Slet
  3. Ja sådan går det jo indimellem, men du når jo en masse alligevel. Bare ikke det du måske helst vil.
    Tillykke med din mor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Må tilstå jeg hellere ville have været i haven end gøre rent og ordne tøj, men ind imellem bliver jeg jo nødt til at gøre noget ved den indvendige side af huset, ellers er det jo ikke spor hyggeligt at være her ;-)

      Slet
  4. Tillykke med din mor, Vivi - jeg synes, du nåede mange ting, og så fik du også en hjælpende pote af Zita :-)

    SvarSlet