31. december 2014

Godt nytår.

Om få timer står vi endnu engang med et nyt haveår foran os.
Det har været en fornøjelse at læse med og hente inspiration rundt omkring i haveblogland i det forgangne år :-)
 
I vores egen have er der sket store forandringer i 2014. Det glæder mig, at så mange følger vores haveprojekt her på bloggen, og en særligt glæder det mig at så mange bruger tid på at skrive kommentarer :-)
 
Jeg har mødt flere af jer haveblogfolk i virkelighedens verden i året der er gået, det er dejligt at få sat rigtige ansigter på. Håber at møde jer rundt omkring i det danske haveland igen i det kommende år, og måske endda få sat endnu flere ansigter på :-)
 
I ønskes alle et rigtig godt nytår og tak for det gamle :-)
 

Billedet er fra 4. januar 2014, hvor mirabellegrenene kom i blomst efter få uger inden døre.


22 kommentarer:

  1. Tak i lige måde. Det har været sjovt at følge med i jeres store arbejde med haven og også hyggeligt at få hilst på dig igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og mon ikke vi løber på hinanden igen et eller andet sted i den kommende havesæson :-)

      Slet
  2. Tak i lige måde. Jeg glæder mig til at se, hvordan jeres bøgehække vokser op og giver jeres have karakter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også meget spændt på, hvor meget hækkene vokser i år. Her i foråret skal jeg helst have den sidste indre hæk plantet, så den ikke kommer til at halte bagefter de andre rent størrelsesmæssigt.

      Slet
  3. Hej Vivi.Tak i lige måde.......................og synes det er spændende at følge med i havens forandring hos jer.Og er da helt sikker på vi mødes igen derude i blogland.
    Rigtig godt nytår Knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej Vivi
    Ja mon ikke vi mødes, om ikke andet så her på bloggene og i Kolding.
    Det er hyggeligt at få sat ansigter på.
    Godt nytår til jer begge

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Det er hyggeligt med det blogtræf i Kolding, hvor man kan få hilst på så mange havebloggere :-)

      Slet
  5. Godt Nytår til dig også. Må vi få et skønt haveår 2015

    SvarSlet
  6. Ah sikke et dejligt forårsbillede :0)
    Jeg holder meget af at læse med her på din blog og følge forandringerne i jeres have.
    rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  7. Godt nytår til dig også! Jeg glæder mig til at følge med i jeres haveprojekter i det kommende år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg glæder mig også til at følge jeres projekter :-)

      Slet
  8. Tak for et spændende år på din blog - det er altid sjovt at se, hvad der sker hos jer - og der sker meget! Godt nytår til dig og manden!

    SvarSlet
  9. Hej Vivi. Jeg vil også ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Det har været meget spændende og inspirerende at følge dit haveår, for der er jo virkelig sket meget. Du er meget flittig og energisk, så det er en fornøjelse.

    SvarSlet