26. januar 2011

Stemningsbilleder 2008.

Alle år skal ikke være fyldt lige hårdt op med projekter. Det var ikke de helt vilde ting, der blev lavet i vores have i 2008, men lidt var der da sket. Der skal også være plads til, at gå og nyde det, der er lavet, og glæde sig over, at planterne hvert år vokser og træder mere og mere i karakter.


Efter et forholdsvis stille år, var vi klar til at tage fat på et lidt større projekt i 2009. Det skulle være året, hvor vi for første gang nogensinde skulle have et drivhus.  

Vinteren kunne så bruges til at studere drivhuse :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at I ville til at nyde jeres dejlige have! Hvad mon I finder på af drivhus i 2009?
    Jeg er begynder udi drivhus, har haft vores i 2 sæsoner (den første uden dør), så der er meget at lære endnu.

    SvarSlet
  2. Kære Vivik.

    Har jeg nogensinde sagt, at I har en rigtig flot have?? Jeg synes virkelig, at du har gjort det godt ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Vivik.
    Skønne 2008-stemnings-billeder. Jeg glæder mig til at følge projekt-drivhus-2009 :-)
    Kh Lone

    SvarSlet
  4. Line, håber vi får lov at følge dine drivhusprojekter på din blog :-)

    Madam Bæk, tak for dine pæne ord :-)

    Lone, det glæder mig, du har lyst til at følge drivhusprojektet :-)

    SvarSlet