7. januar 2011

Havebassin (IV)

Stenene var læsset af, så var det med at komme i gang. 



Kunne slet ikke vente med at se, hvordan det hele kom til at tage sig ud. Jeg havde det som et barn, der havde fået nyt legetøj :-)

Det var mig der fik placeret stort set alle sten på rette plads, men min mand var så sød, at hjælpe med at køre stenene ind i haven :-)

Jeg ville have pænt store sten i kanten af bassinet og småsten på den øverste hylde i bassinet. Det var dejligt, at lege med stenene. En del familie og venner kom også et smut forbi, de ville lige følge projektet :-)

5 kommentarer:

  1. Hej Vivik.
    Sikke et arbejde med de sten, men hvor ser det godt ud. Man nyder også sin have endnu mere, når man har knoklet sådan et stort projekt færdigt :-)
    Rigtig god weekend.
    Kh Lone

    SvarSlet
  2. Kære Vivik

    Jeg forstår fuldt ud din glæde ved at gøre tingene selv. Sådan har jeg det også.

    Hvor jeg glæder mig til at se mere..

    SvarSlet
  3. Ja, det er en god følelse, når man selv har lavet noget, og man kender det hele ned til mindste detalje, så pyt om der er nogle småfejl her og der.

    Madam Bæk, der skal nok komme mere :-) Lige pludselig er foråret der, så bliver det her og nu, i stedet for en masse om, hvordan jeg er nået til det punkt, hvor jeg er i dag.

    SvarSlet
  4. Vivik witaj, pięknie tu będzie :)
    Pozdrawiam.

    SvarSlet
  5. Talibra, tak for din hilsen.

    SvarSlet