21. maj 2011

Aftenstemning

Robinia ´Twisty baby´, har lige fået klippet en masse grene af, som var døde af frosten her i vinter.

Buksbomhækken trænger snart til en klipning.

Spireahækken i indkørslen blomstrer.


På vej ind i haven.


Pragtsnerlerne er lige blevet plantet ud i dag. Det burde jeg have gjort noget før, for de havde filtret sig fuldstændig sammen.












De hvide sommeranemoner er sprunget ud.


Selvsået akeleje i bedet med æbletræerne.




Synd jeg ikke kan få duften med på bloggen, den er fantastisk :-)




6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra en praktfull hage!
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk og hyggelig have, jeg kan kun forestille mig hvilket stort arbejde det har været at nå så langt. Ville ønske at jeg var nået ligeså langt.

    SvarSlet
  3. Vibe, det er faktisk kun 6 år siden vi ryddede hele haven, og alt var fræset op, så en have kan bygges op på overskuelig tid :-)
    Vi har taget tingene lidt efterhånden, det giver mange glæder undervejs, og lige pludselig begynder det hele at syne af noget.

    SvarSlet
  4. Dejlige stemningsbilleder. Og jeg må give dig ret, det tager faktisk ikke så lang tid, inden det syner af noget. Min er fra 2003, så fat mod Vibe, pludselig så er det hele vokset meget.

    SvarSlet
  5. Og hvilken dejlig aftenstemning du har i din have, det er tydeligt at der ligger et stort arbejde, men også en stor interesse for anlæg af have i det:) Indgangen til haven er meget smuk og man bliver nysgerrig efter at komme ind og se mere. Super flot:))

    SvarSlet