18. februar 2011

Åh hvor er jeg glad for mit drivhus.

Det var helt fantastisk i foråret 2010 :-) Året før havde vi fået drivhus, så det var første år huset var med os en hel havesæson.


Pladsmangel har altid været et tilbagevendende problem, når jeg har sået planter i vindueskarmen. Inden længe er planterne jo så store at de skal prikles om, og fylder dermed betydeligt mere.


I 2010 kunne jeg for første gang bare rykke det hele ned  i drivhuset.
Sommerblomster bliver også udbudt til salg, før man kan være sikker på, at nattefrosten er helt ovre. Igen var drivhuset super. Jeg kunne roligt købe hjem, for de kunne stå beskyttet i huset indtil der var tid for udplantning i haven.

8 kommentarer:

  1. Ja jeg har nu kun et lille drivhus, men det er godt at så stauder i, så de står beskyttet, det er det jeg bruger det mest til:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt frodigt ud, fuld af løfter om en dejlig, blomsterrig sommer!
    Hej fra Line

    SvarSlet
  3. Du har da også verdens dejligste drivhus, så det kan jeg sandelig godt forstå du er glad for ;o)))))
    kh fra fru friis

    SvarSlet
  4. Uh dejlige billeder :0)
    Jeg glæder mig også til at få fornøjelse af vores drivhus - imellemtiden suger jeg til mig af dine erfaringer..
    God weekend

    SvarSlet
  5. Hvor skønt at se et drivhus fyldt med planter. Vi vil ha forår NU :O)

    SvarSlet
  6. Dit drivhus ser rigtig dejligt ud og du har meget dejlig plads må jeg sige:)) Jeg har et bitte lille drivhus, men har heldigvis en havestue med plads til de forspirede

    SvarSlet
  7. Håber vi alle får glæde af vores drivhuse i år. Om de er store eller små, er fuldstændigt ligegyldigt, glæden jo den samme :-))

    SvarSlet
  8. Det er et absolut skønt fristed og arbejdsrum du har. Hvordan her om vinteren, har du planter til overvintring ?
    Henrik

    SvarSlet