9. februar 2014

En gang skal være den første.........

Jeg har lovet vores lokale havekreds, jeg godt vil fortælle og vise lidt om, hvordan man kan beskære prydbuske og -træer i haven.
Det er første gang, jeg skal ud til et arrangement, hvor det er mig og min viden (eller mangel på samme), der er fokus på. Selvfølgelig tror jeg på, jeg kan klare opgaven, ellers ville jeg ikke sige ja, men lidt mavekriller vil jeg nok få, men mon ikke det nok skal gå ;-)

Jeg har af og til vist og fortalt nogen, hvordan de kan klare forskellige beskæringsopgaver, så udfordringen er vist mest, at få strikket et godt program sammen :-)


Planen er at arrangementet skal foregå i en stor flot have, hvor vi tidligere har været på havevandringer. I kan se billeder fra haven her

19 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikkert en succes, også smukke rammer det skal foregå i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en skøn have Inger har :-)

      Slet
  2. Hvor spændende - rigtig god fornøjelse.
    Mange forårs hilsner fra Susan

    SvarSlet
  3. Ja men jeg er da ikke i tvivl om, at du kan klare det. Hvis ikke det var så langt væk, ville jeg selv komme. Selvfølgelig bliver du nervøs, men du har sikkert ingen grund til det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt mavekriller er sundt nok, og selvfølgelig klarer jeg det ;-) Kan godt se, at turen fra Samsø er lidt for lang..............

      Slet
  4. Spændende opgave, det klarer du jo snilt:O) God fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Det er hermed noteret i kalenderen, så må vi se om det også kommer til at gå op til den tid... ;o)
    Haven du skal være i ser også helt forrygende ud, så det er jo endnu en grund til at komme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen, hvis du kan få det til at passe ind, og haven er SKØN :-)

      Slet
  6. Hej Vivi.Sikke da en spændende udfordring........men det skal du nok klare.
    Har været inde og se den smukke have.Der bliver vist lagt mange timers arbejde.
    Godaften Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en fantastisk flot have :-)

      Slet
  7. Også lidt spændende med sådan en udfordring, rigtig meget held og lykke:-) Og en flot have du viser billeder fra.

    SvarSlet
  8. Hej Vivi.
    Selvfølgelig klarer du opgaven - du er jo fagmand (kvinde) og det med mavekriller hører med. Held og lykke.
    Kh. Jørn

    SvarSlet
  9. Hvor fedt, at du tør springe ud i det. Mavekriller hører vist til, men havefolk er jo glade og positive folk, så det skal nok blive godt. Pøj, pøj med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja nu skal det prøves :-)
      Jeg ved da en del om emnet, og skulle der komme et spørgsmål, jeg ikke umiddelbart kan besvare, kan jeg slå det op. Det er jo ofte på den måde, jeg tilegner mig viden, indenfor de områder jeg ikke har fingrene i til dagligdag.
      Det kunne ellers være meget praktisk, at være et omvandrende leksikon ;-)

      Slet
  10. Hej Vivi. Et stort tillykke med den spændende opgave. Jeg tror, du har meget viden om dette emne, du har jo også været inde på det på din blog. Det skal sikkert nok blive en god succes. Jeg synes, det er rigtig godt, at du har taget imod udfordringen. Engang imellem skal man kaste sig ud i noget nyt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jo kun en lille ting i forhold til det du har gang i :-)
      Jeg tror, det er sundt med nye udfordringer ind imellem, det er altid lærerigt :-)

      Slet