21. november 2010

Velkommen til "Mit grønne univers"

Bloggen er oprettet for at dele mine haveglæder med jer. Håber at kunne være inspirationskilde, så flere kommer i gang med havelivets glæder, eller tør kaste sig ud i nye projekter.

Haven maj 2009

Vi bor i et helt almindeligt parcelhuskvarter bygget i 70erne. Vi købte stedet i 2004, og overtog en eksisterende have, som var velholdt, men efter min mening ikke særlig spændende. Grunden er 962 m2. Jeg har tidligere haft haver, og stille og roligt tilegnet nogle erfaringer, så nu skulle det være, jeg ville have en have som passer til vores ønsker og behov. Året efter ryddede vi stort set det hele, og startede forfra.


Jeg vil gennem den kommende vinter fortælle om, og vise billede fra omlægningen af vores have.


Når den kommende havesæson starter igen, vil jeg løbende i ord og billeder fortælle om årets gang i haven, som jeg aldrig bliver færdig med at forbedre, og selvfølgelig om glæden ved alle mine planter.


God fornøjelse med læsningen.


Hilsen Vivik

2 kommentarer:

  1. Witam serdecznie i pozdrawiam z Polski
    Podziwiam pracę ,widać miłość w tym co robisz. ja kocham zieleń, krzewy ogrody. Ale na razie dom z ogrodem jest w planach.Nigdy na nic ponoć nie jest za pózno a na pewno nie na marzenia.
    Przeglądałam bloga.Piękne zdjęcia, piękne rośliny. Podziwiam

    SvarSlet