9. marts 2011

Planten un Blomen i Hamborg.

Det har været lidt vådt udenfor i dag, men jeg var så heldig, at det holdt tørvejr en halv times tid, da jeg kom hjem fra arbejde. Fik siet lidt kompost, men kan ikke komme længere med det før i morgen pga. frost. Det er lidt småirriterende, at jeg ikke kan få det ordnet i et tempo der passer mig, men sådan må det så være.

Herinde i vindueskarmen begynder der at ske lidt. Mine tragtsnerler er begyndt at spire, og jeg kan lige netop få øje på et par af klokkerankerne, som også vil frem af jorden - dejligt :-)

Jeg vil ikke vise billeder af kompost og bakker med frø flere dage i træk, så i stedet for vil jeg vise jer billeder fra en anden have, mens vi venter på rigtig forår.

Planten un Blomen

For et par år siden var vi en tur i Hamborg sammen med et par gode venner. Vi gik rundt og kikkede på byen, og pludselig havnede vi i den store blomsterpark, som Planten un Blomen er. Der var rigtig mange dejlige planter derinde, og jeg kunne sagtens have tilbragt en hel dag i parken, men det blev kun til et par timer. 
Kommer i derned, kan jeg anbefale, at sætte lidt tid af til at besøge den skønne park.











4 kommentarer:

  1. Oiiii..her var det virkelig mange vakre bilder du viser oss på bloggen din, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlet
  2. Vilken ljuvlig trädgård!!!! Sådana bilder behöver man nu....

    Trevlig kväll!
    Stina

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig dejligt ud... jeg kunne nu også godt bruge et par af de skønne stole i min have... ;o)

    SvarSlet
  4. Dejligt med lidt gode idéer til en søndagstur...

    SvarSlet