25. juni 2017

Reception i forbindelse med udgivelsen af bogen "Det gode liv"


Blog bekendtskaber kan føre mange gode ting med sig, og i dag var H.J. og jeg inviteret med til reception i forbindelse med udgivelsen af bogen "Det gode liv".
(Dette er et ikke sponsoreret reklameindlæg)


Det er Kristina og Lonni som i fællesskab har skrevet bogen.
Lonni, som jeg har lært at kende gennem blogverdenen, var sidste sommer ude hos mig for at lære at binde blomsterkranse, så der er faktisk billeder i bogen af nogle blomster plukket i min have :-)


Her lidt om, hvad bogen indeholder.


Det var tydeligt at se til receptionen, at det er et par kreative piger der står bag, for bogen var flot udstillet rundt omkring i lokalerne.






Det var en hyggelig eftermiddag, hvor der selvfølgelig blev bladret i bogen.........


...........hygget og snakket......


.....og en masse mennesker lagde vejen forbi :-) 


Jeg ville naturligvis have en bog med mig hjem, og den glæder jeg mig til at tilbringe nogle timer i selskab med :-)

Bogen kan købes hos boghandlerne og hos forlaget Mellemgaard.


Stor respekt for, at i gjorde alvor af jeres drøm om at skrive bogen :-)



3 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE til Kristina og Lonni ( som jeg savner her på bloggen) hvor er det sejt gået ;o) at forfølge sin drøm.
    Håber virkeligt at i får succes med den fine bog.
    Tak for et fint indlæg Vivi, hils endelig når du mødes med de damer igen.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Tusind tak for et flot indlæg med dejlige billeder 😀

    SvarSlet