22. juli 2014

Morgenstemning på den vestvendte terrasse.






14 kommentarer:

  1. Hvor er det fint.
    Her er der sikkert skabt masser af hyggelige stunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja det bliver flittigt brugt :-)

      Slet
  2. Fik jeg placeret mig der, ville det hurtigt blive en heldagsstemning ;o)

    Hvor er det hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg har også tendens til at "slå rødder", når jeg får mig sat her i sommerheden ;-)

      Slet
  3. Hej Vivi
    Det oser jo af sydlandsstemning ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de gule vægge og vinen er med til at skabe den stemning.

      Slet
  4. Her vil jeg også gerne sidde hele dagen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da være så velkommen Ulla, du må gerne sidde der en hel dag ;-)

      Slet
  5. Dejligt med sådan en charmerende og hyggelig gårdhave:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Terrassen ligger oppe i et hjørne, men er ikke i en gårdhave, men det er planen området mellem gavlene på sigt skal ende op med at blive en gårdhave. Det er foran huset vi har en lukket gårdhave.

      Slet
  6. Hej Vivi.Dejligt sted at sidde og hygge og spise.
    Og flot med vinen på den gule væg.
    God dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et dejligt hjørne :-)

      Slet
  7. Hvor ser det hyggeligt og stemningsfyldt ud. Sikke en dejlig krog I har fået der. Så er det ingen undskyldning for ikke også at slappe af, sådan som I har knoklet på grunden. God lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      De sidste 14 dage har den også mest stået på afslapning :-)

      Slet